luni, 14 februarie 2011

Imi fac cu ochiul

Cand vad gene false sunt ca un copil intr-un magazin de dulciuri. Visez cu ochii deschisi la ce as putea face cu ele. Incep sa ma gandesc la editoriale sau baluri mascate si bineinteles ca nu ma abtin sa le cumpar ( chiar daca nu am machiat pe nimeni pentru un editorial si nu am fost decat o singura data la un bal mascat, prin clasa a sasea :))). Ma fascineaza creativitatea designerilor carre au realizat perechile de gene false de mai jos.



Gene false by Shu Uemura, ofera un plus de glamour machiajului. Sunt potrivite pentru editoriale si pentru fete curajoase.














Aceste gene create de Victor&Rolf pentru Shu Uemura sunt inspirate de agrafele de birou.





Genele acestea de inspiratie teatrala au fost realizate tot de Victor&Rolf pentru Shu Uemura. Sunt favoritele mele, le-as folosi la un bal mascat.




Aceste gene din editia limitata de iarna Shu Uemura te transforma in Printesa Zapezii....ce m-as mai juca cu ele!





Gene false create de Kakuyashu Ushiide. Link

















Genele false create de MAC pot fi folosite, in opinia mea, exclusiv pentru editoriale.









Nu puteam uita de genele facute din pene. Cele mai spectaculoase sunt acestea create de Chanel.






Vrei un editorial Flower Power? Atunci genele acestea sunt pentru tine. le gasesti aici.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...