sâmbătă, 18 iunie 2011

Mini haul

Astazi am fost prin oras sa imi cumpar balerini si m-am intors acasa cu o rochie si cu 3 perechi de cercei :)).
Tipic mie. Am ramas atat de incantata de cerceii pe care mi i-am luat ca am zis sa vi-i arat si voua. In acest week-end este un targ de lucrusoare handmade la muzeul de vizavi de universitate (imi scapa numele).
Din tot targ nu mi-a placut in special decat un singur stand, cel al Stephaniei (Taraba-Cu-Cercei), de unde am luat cele trei perechi cu un pret foarte mic, la care, pe deasupra am primit si o reducere. (pretul adunat al tuturor cerceilor e de 20 de lei).

Cercelusi eleganti, delicati, feminini (5 lei, redusi de la 8 lei)

Floticele cristaline (10 lei)

Cirese varatice si copilaroase (5 lei)

Sper sa va placa, M.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...