joi, 14 aprilie 2011

Review produse Alverde

Am dat peste produsele Alverde cand ma uitam prin magazinul DM si am fost placut surprinsa de pretul acestora. Toate cosmeticele Alverde sunt 100% naturale si au preturi foarte mici in comparatie cu alte produse din ingrediente naturale. Un alt lucru care mi-a placut este faptul ca poti cumpara variantele mini ale unor produse, ca sa le testezi inainte de a cumpara varianta normala. Mi-am cumparat destul de multe produse, dar in postul acesta am sa vorbesc doar de cele pe care le folosesc cel mai des.

Untul de corp cu nuca de macadamia si unt de shea
Avand in vedere ca este unt de corp ma asteptam sa fie ceva mai gras, dar mi-a placut consistenta sa de crema, care se intinde foarte usor si se absoarbe repede. Este nutritiv si ingrijeste bine pielea, miroase foarte bine - si nu prea puternic (a migdale-alune de padure, mi se pare mie). Mie imi place atat de mult incat am si varianta mare, pe care o folosesc dupa baie si varianta mini, pe care o tin in poseta si o folosesc drept crema de maini.
Pret: Varianta de 200 ml - 12,69 lei si  cea de 50 ml - 4 lei
Verdict: Il recomand.


Gel de curatare a fetei cu alge marine
Tenul meu problematic este foarte pretentios si nu accepta orice gel de curatare, tonic sau crema. Totusi i-a priit acest gel pentru ten normal/mixt - cu toate ca eu am tenul gras :)). Curata bine tenul de machiaj si impuritati, deci isi face treaba. Are un miros destul de pronuntat de alcool, insa pe mine nu ma deranjeaza acest lucru. Mie chair imi place, cred ca sunt la al treilea sau al patrulea tub.
Pret: 10 lei (din cate imi aduc eu aminte) pentru 100 ml
Verdict: Il recomand persoanelor cu ten normal/mixt/gras, insa nu cred ca persoanele cu ten uscat/sensibil al trebui sa il incerce (alcoolul din compozitie ar putea sa le irite tenul.


Lotiune tonica cu alge marine
Ca si in cazul gelului de curatare, am re-cumparat aceasta lotiune tonica de vreo trei ori. De asemenea, lotiunea tonica are si ea un miros pregnant de alcool, deci se poate sa nu fie potrivita persoanelor cu pielea sensibila sau uscata.
Totusi, pentru tenul normal/gras cred ca este ideala. Curata mai bine decat orice lotiune tonica pe care am folosit-o pana acum. Chiar dupa ce m-am demachiat si m-am spalat (de doua ori!) cu gelul de curatare, lotiunea tot curata impuritatile de pe fata mea...dischetele imbibate in lotiune raman tot timpul un pic murdare, semn ca mai era ceva pe tenul meu.
Pret: 10 lei pentru 150 ml
Verdict: O recomand persoanelor cu tenul normal/mixt/gras


Crema de corp cu migdale si ceai de trandafir
Produsul acesta are consistenta unei lotiuni lejere ce se intinde usor si nu lasa un film gras pe piele. Mirosul este greu de descris, pare un pic herbal, un pic nutty (alune de padure ca sa fiu mai precisa), e un dulce discret. MIrositi-o totusi inainte sa o cumparati, caci parfumul acesta nu place tuturor.
Lotiunea nu este foarte hidratanta si cu toate ca este destinata persoanelor cu pielea foarte uscata, nu mi se pare ok pentru ele. In schimb, daca pielea ta este normala, go for it. Mi se pare o crema potrivita pentru vara, cand vrei ca o lotiune lejera sa-ti hidrateze pielea, fara sa iti ramana la suprafata acesteia.
 Pret: aproximativ 12 lei (don't kill me dar nu mai stiu exact cat am dat pe ea :))) pentru 200ml
Verdict: O recomand tuturor, mai putin celor cu pielea foarte uscata (ironic,nu? avand in vedere ca pe ea scrie: pentru piele foarte uscata :)))

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...