sâmbătă, 23 aprilie 2011

Review rimel L'oreal Volumissime X 5

Imi place sa experimentez cu rimelurile si sa incerc tot timpul cate unul nou. Vazand cateva reviews la acest produs, m-am gandit sa il cumpar, pentru ca imi doream o mascara negru-intens, care sa alungeasca, sa separe si sa arcuiasca genele.

Acest rimel are peria destul de mare, deci poate fi dificil de folosit pentru persoanele cu gene scurte.
Eu insa nu am avut o problema cu acest aspect, pentru ca am genele destul de lungi si curbate, asa ca mai toate rimelurile se vad bine.
Produsul ofera intr-adevar volum, daca este aplicat de doua ori si chiar alungeste un pic genele.
Chiar il consider un produs bun pentru fetele cu gene lungi, curbate, dar rare...pentru ca, daca este folosit cu indemanare separa genele foarte bine facandu-le sa para mai dese.
Pentru mine totusi, nu a facut mare lucru. Mi-a curbat si mi-a alungit un pic genele, dar si cel mai ieftin rimel face asta pentru mine. Aveam asteptari destul de mari de la el si am ramas dezamagita. Cel mai tare m-a deranjat insa ca, in cateva ore (nu multe!!!) de la aplicare se faramiteaza. Tot timpul trebuie sa fiu atenta sa nu am particule negre sub ochi. Ca sa evit lucrul acesta folosesc ca un strat final un rimel water-proof. Dar care este rostul sa folosesc doua rimeluri deodata?
Pret: nu stiu pretul intreg, eu l-am luat la reducere (25 de lei cred) de la DM.
Verdict: E un produs ok, dar eu vreau mult mai mult decat ok de la o mascara. Nu il recomand decat fetelor cu gene rare.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...