sâmbătă, 21 mai 2011

Alice in Glamourland

Buna! Azi m-am transformat in Alice si am facut ochii mari de uimire la cate lucruri minunate sunt in Glamourland : parfumuri, farduri colorate, cosmetice care transforma fata si mult, mult sclipici. Cred ca o sa raman in Glamourland o perioada :)).

Am preferat pielea cat mai luminoasa pentru acest machiaj, asa ca am folosit (muuuult!!) iluminator pe pometi pe nas si arcade. Buzele le-am colorat cu un roz pal, iar obrajii i-am atins cu un strop de blush (care nu stiu de ce nu se vede in fotografii).






Ghiciti cine a avut sclipici pe toata fata dupa machiajul asta? :))


Blockbusterul Sephora, caruia i-am facut un review aici.

Paleta no-name. Am folosit culoarea aceasta ca baza pentru sclipiciul de pe pleoapa mobila.

6 - Pigment auriu GA-DE
7 - Gel cu sclipici Glam Crystals de la Collection 2000 (ca baza pentru sclipiciul bronze
8 - Sclipici no-name o nuanta intre bronze si antique gold

Paleta Elf Hazy Hazel

Sper sa va placa, M.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...