joi, 19 mai 2011

Blueberry Daiquiri






Am preferat sa imi pastrez buzele "nude", pentru ca ochii erau machiati deja in culori puternice.Din acelasi motiv al ales un bronzer subtil in loc de blush. Mi-am conturat sparncenele cu kitul de la elf in medium si am folosit Wonder Lash Mascara de la Oriflame pe gene.


Astazi am avut chef sa fac un machiaj mai puternic decat de obicei,de seara, potrivit pentru o petreceri/nunti/baluri .

Fard cu sclipici foarte fin, de la Sephora (nacres shimmer, no1)

Fard no-name
 

Paleta blockbuster Sephora careia i-am facut un review aici.

Fard no name, turcuoaz vibrant

Inca un fard no name, un alb foarte sidefat.
Fard Elf, paleta Hazy Hazel

Sclipici Rainbow Priorities

Sper sa va placa, M.

5 comentarii:

Miuri spunea...

lovely :) si ce cercelusi frumooooosi :) :*

TheVaVaVoom spunea...

Multumesc! Cercelusii sunt de la Moa.
:*

Gossip City spunea...

Foarte frumos,te prind bine aceste culori:*:*
Esti o scumpa,imi place blogul tau foarte mult:X

Ada Make-Up spunea...

Foarte frumos!!!

TheVaVaVoom spunea...

@Gossip City: multumesc mult, ma bucur ca iti place :*
@Ada: Multumesc! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...