miercuri, 4 mai 2011

Review rimel Wonder Lash Mascara de la Oriflame

Am inceput sa folosesc acest rimel cand mi-a fost facut cadou de catre o prietena care era foarte entuziasmata de produs. Trebuie sa recunosc ca am fost un pic sceptica inainte de a-l folosi, insa m-a cucerit de la prima aplicare. Am incercat multe rimeluri, insa acesta a ramas favoritul meu, cel pe care il cumpar din nou si din nou.

Alungeste genele si le curbeaza atat de spectaculos incat am fost intrebata daca port gene false cand eram data cu el. Periuta sa este din plastic cu perii scurti intr-o parte si lungi in partea opusa - cum se poate observa si in fotografie. Astfel, este ideal de folosit atat pentru genele superioare cat si pentru genele inferioare - care sunt mai greu de rimelat fara sa atingi pielea.
Separa bine genele si nu le incarca inestetic, chiar si dupa trei straturi!
Sunt incantata de calitatea acestui rimel, care costa ridicol de putin! Nu am descoperit pana acum nici o mascara (nici din cele high-end) care sa il intreaca.
Pret: 10  lei la reducere, 17lei  la pret intreg
Verdict: il iubesc, e clar ca il recomand :))

4 comentarii:

Madlen spunea...

nu am incercat rimelul acesta dar am altul tot de la oriflame si mi place foarte mult.

TheVaVaVoom spunea...

Nu am incercat alte rimeluri de la oriflame, dar incep sa capat mai multa incredere in aceasta firma, asa ca o sa cumpar si alte produse. Ce rimel folosesti tu?

Raluca-Alexandra Mocanu spunea...

Pt mine, mascara perfecta este Volum Express Turbo Boost de la Maybelline. De la Oriflame folosesc fond de ten Giordani cu minerale si imi place foarte mult.

TheVaVaVoom spunea...

I know, arata atat de frumos pe pielea ta fondul de ten de la Giordani!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...