joi, 12 mai 2011

Simplicity

In ultima vreme am avut chef numai de machiaje simple, de zi, elegante.
  Am incercat sa obtin un ten cat mai deschis, asa ca am folosit destul de mult iluminator pe pometi, pe arcada, in colturile interioare ale ochilor si pe nas. Sprancenele au fost conturate natural, cum le port de obicei.


Pentru machiajul ochilor am aplicat un fard roz pal pe pleoapa mobila si un maro mediu in pliul pleoapei, blenduit in sus.
Am aplicat apoi un fard negru cat mai aproape de genele superioare, pe care l-am facut un pic smokey. Aproape de linia genelor inferioare am aplicat foarte delicat acelasi maro folosit in pliul pleoapei.
In coltul interior al ochiului si pe arcada am pus un iluminator bej deschis. Putin rimel si gata-i machiajul meu de zi!
Sper sa va placa! :)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...