miercuri, 11 mai 2011

FAntastic review

Am fost suficient de norocoasa sa primesc de la Fa, prin intermediul Trender, o lotiune de corp si un antiperspirant, pentru a le testa.

Lotiune Fa NutriSkin cu Aloe Vera & Acai Berry

Primul lucru pe care l-am observat la aceasta lotiune a fost mirosul, care nu mi-a placut. Este un miros destul de dulce, insa din fericire nu rezista mult pe piele, asa ca nu mi-a fost greu sa folosesc lotiunea. Daca ar fi sa cumpar insa crema, as alege-o in alta varianta, cu un miros mai potrivit pentru mine.
In afara de parfum insa, nu am ce sa-i reprosez acestui produs. M-a impresionat lejeritatea texturii si rapiditatea cu care intra in piele. Este perfecta pentru vara, cand pielea mea cere lotiuni usoare si nelipicioase.
Hidrateaza destul de bine si imi lasa pielea moale si catifelata.
Ce m-a amuzat cand am primit-o este faptul ca sticla arata a sampon (aduce cu sticla de la Head and Sholders), iar o prietena m-a intrebat de ce ma dau cu gel de dus pe mana :)).
Verdict: O recomand persoanelor cu pielea normala, carora le plac mirosurile dulci, fructate.

Anti-perspirantul Fa NutriSkin

Pana sa incerc acest anti-perspirant foloseam numai Rexona, pentru ca mi se parea cel mai bun - cu toate ca aveam suficiente nemultumiri si cu Rexona, gen pete albe pe haine si textura faramicioasa. Dupa ce l-am incercat pe Fa NutriSkin am renuntat complet la Rexona.
Sunt foarte multumita de noul meu stick anti-perspirant. Protejeaza eficient contra transpiratiei, nu lasa urme albe si miroase demential...fresh-fructat.
Verdict: Il recomand! :)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...