sâmbătă, 12 februarie 2011

Review crema Effaclar K de la La Roche Possay

Cand eram adolescenta nu aveam mari probleme cu acneea. In clasa a 12-a insa, lucrurile s-au schimbat si "monstruletii" mi-au napadit fata, in special in zona obrajilor. Nu este intr-un stadiu foarte grav, dar e persistenta si ma duce cateodata la exasperare. De aceea am cautat ani buni ceva care sa functioneze pe tenul meu. Am gasit insa numai solutii care ma ajutau o perioada iar dupa aceea incetau sa mai functioneze.
Am incercat crema Effaclar K (non-comedogenica)  prin decembrie, cand am primit un kit gratuit cu miniproduse si mostre  La Roche Possay si mi-a placut crema, care in doua sapatamani mi-a facut pielea de nerecunoscut. Mai aveam doar putina roseata unde erau cosurile si in rest pielea era perfecta. Totusi, o minune nu tine decat trei zile, asa ca dupa un timp monstuletii mei s-au intors acasa :)). Am observat o imbunatatire permanenta insa pe frunte, nas si obraji, unde pielea e acum fara imperfectiuni. Tenul meu agreaza crema aceasta cu textura fluida, care se absoarbe atat de usor! Nu mi-a produs iritatii si nici nu mi-a uscat fata. Dermatoloaga mi-a spus ca am pielea perfect hidratata, cand foloseam deja crema de 2 luni. Nu lasa pielea grasa si are un parfum discret care pe fata mea miroase a lacramioare (unde mai pui ca lacramioarele sunt florile mele favorite). Un alt plus al Effaclar K este ca mi-a micsorat porii. Un tub de produs tine mult, nu iti trebuie decat un pic pentru o aplicare. Bottom line: il recomand.
O sa o folosesc in continuare, chiar daca nu imi repara si pielea obrajilor, pentru ca este usoara si cel putin imi tine sub control acneea (si nici o crema nu a reusit asta). Pret: in jur de 60 de lei.
Atentie insa, persoanele cu pielea sensibila pot sa nu agreeze produsul, sa il considere prea agresiv. Mai multe pareri puteti vedea aici.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...