joi, 17 februarie 2011

A-ti lua sau a nu-ti lua : cardul Sephora

Tot auzisem de ceva vreme vorbindu-se de cardul de fidelitate Sephora, ba de la prietene, ba din blogosfera. Cum sunt interesata de tot ce inseamna machiaj si imi plac si produsele Sephora (si unele dintre brandurile pe care le vand ei), am zis ca TREBUIE sa il am si eu. Zis si facut. De sarbatori am fost in magazin, am cheltuit cei 300 de lei regulamentari (da, trebuie sa cheltuiesti minim 300 de lei pt. a avea privilegiul de a poseda pretiosul card...numai in Romania, ca in strainatate ti-l dau pe gratis) si "am intrat si eu in randul lumii." Pretiosul card pe care l-am primit pe loc nu era decat o fituica asemanatoare (la calitate) unei foi de ziar.....daca tot trebuie sa cheltuim bani ca sa il primim, macar puteau sa il faca din carton. Mi-e si frica sa-l scot din portofel, sa nu cumva sa-l rup. Ma rog, bine ca e temporar, cel permanent urmand sa fie trimis prin posta.
De la sarbatori stau asadar si astept cardul. In fiecare zi ma uit la cutiuta postala,tot sperand ca a ajuns. Pe site scrie ca ajunge intre 4 si 6 saptamani, iar eu l-am facut de putin peste 6 saptamani. Am auzit insa de persoane care l-au primit dupa mai mult de 6 luni, asa ca nu ar fi mare intarziere in cazul meu. Poate au multe cereri cei de la Sephora, dar mi se pare ridicol ca cineva sa astepte o bucata de plastic 6 luni...hai ca nu-i asa de greu de facut si distribuit.
O sa scriu o noua postare cand primesc cardul, sa va spun in cat timp a venit, ce cadou de bun venit am avut si ce beneficii am avut de pe urma lui.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...