vineri, 11 februarie 2011

Review pensule Elf Essential

Mi-am comandat mai demult 5 pensule din gama Essential de pe www.eyeslipsface.com.ro/ fiind atrasa de preturile lor mici si de parerile bune pe care le-am tot auzit de la comunitatea beauty de pe youtube. In mare mi-au fost pe plac, dar am avut si cateva neplaceri. N-am fost tocmai incantata sa descopar ca la noi produsele Elf sunt de doua ori si jumatate mai scumpe ca in Statele Unite ( si in Franta produsele din gama Elf Essential sunt vandute cu 1 euro, dar la noi nu e posibil asa ceva), dar oricum sunt cele mai ieftine de pe piata (si cat de cat ok). Mi-a displacut si ca cei de la Elf au uitat sa imi trimita un produs si ca a trebuit sa platesc transportul (cu valoarea produsului uitata de ei aveam transportul gratuit), dar am trecut si peste asta. Produsele au venit in 3 zile lucratoare si nedeteriorate. Acum, despre pensule.
Pensula Blending Eye
Am numai cuvinte de lauda pentru aceasta pensula, este favorita mea. Este folosita pentru a contopi culorile cu usurinta, atenuand liniile prea aspre dintre acestea sau pentru a "difuza" culoarea. Perii sunt moi iar pensula e rezistenta si nu pierde fire nici atunci cand este spalata. Eu o sa o cumpar din nou cu siguranta. Pret: 8 lei.



Pensula pentru aplicarea fardului de pleoape (Eye Shadow Brush)
Dupa cum ii spune si numele, pensula se foloseste pentru aplicarea fardului de pleoape. Ofera precizie si mi se pare ca mai putine particule de fard cad in zona de sub ochi cand folosesc pensula aceasta. Are perii moi si fermi si, cu toate ca mai cade cate un fir din cand in cand, peria este destul de rezistenta. Ce nu-mi place la ea este faptul ca manerul de lemn se misca in partea din metal, probabil nu este lipit bine. Totusi, mi-as cumpara din nou aceasta pensula, mi se pare ca isi face treaba. Pret: 8 lei.

Pensula pentru aplicarea fondului de ten (Foundation Brush)
Este o pensula cu perii fini si flexibili, insa nu mi se pare foarte buna. Cand e folosita trebuie insistat cu blenduitul, altfel lasa urme pe fata. O folosesc cateodata dar de obicei imi folosesc degetele (pentru ca imi place sa incalzesc fondul de ten crema pe care il folosesc). Nu ii cad firele cand este spalata sau folosita. Nu e o perie proasta dar nici de cea mai buna calitate nu este.
Pret: 8 lei.


Pensula pentru buze (Lip Defining Brush)
Cu toate ca pentru buze prefer pensulele slim cu perii in forma de C, imi place si aceasta pensula de la elf. Ofera control in aplicarea rujului de buze si este usor de folosit. Are peri fini care nu cad nici la folosire, nici la spalare. O recomand.
Pret: 8 lei.








Pensula pentru aplicarea bronzer-ului ( Angled bronzing brush)
Dupa Blending Eye, aceasta este favorita mea. Mi se pare atat de usor sa aplic bronzer sau blush cu ea, cred ca se datoreaza formei unghiulare. O recomand atat fetelor mai experimentate in machiaj cat si incepatoarelor. Eu am deja doua si sunt dependenta de ele. Una o folosesc pentru a aplica blush/bronzer iar una o folosesc pentru a aplica pudra translucenta in portiunea de sub ochi. Nu-i cad firele si este foarte rezistenta.
Pret: 8 lei.






Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...