miercuri, 30 martie 2011

Leapsa in imagini

Tagurile mi se par distractive, asa ca atunci cand Ada mi-a dat leapsa am zis ca ar fi dragut sa il fac.

1.Ce te face sa iti lingi degetele?

Grea alegere avand in vedere ca sunt o gurmanda si imi plac atat de multe dulciuri! Totusi, castigatorul este mousse de ciocolata de la Chocolat. Sunt innebunita dupa minunea pufoasa de ciocolata belgiana (care se topeste in gura si ma aduce la orgasm culinar in sunetul ingerilor cantand). E indecent de decadent!

2.Ce-ti incanta ochii?
Un machiaj reusit pe o "panza" superba.

3.Ce iti place sa atingi?
  Imi place sa umble desculta prin iarba.

4. Ce mirosuri te incanta?
Mirosul clopoteilor delicati de lacramioare, florile mele preferate.

Dau leapsa mai departe tuturor persoanelor care vor sa o faca!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...