marți, 22 martie 2011

M loves Make-up






Iubesc machiajele glamorous, sunt preferatele mele.
Pentru acest look am aplicat peste un primer un fard alb mat pe pleoapa mobila. In pliul pleoapei am folosit o nuanta de ciocolatiu pe care am blenduit-o intr-un roz pal in coltul exterior. Pe arcada am aplicat alb sidefat, nu foarte pigmentat. revenind la pleoapa mobila am aplicat un strop de lipici de gene (tine foarte bine sclipiciul insa e foarte greu de indepartat dupa, e mai bine sa folositi un sclipici gel sau un fard crema inainte) peste care am pus un strat de sclipici fin argintiu. Eyelinerul negru si rimelul au completat lookul. Pe obraji port doar putina pudra bronzanta iar pe buze port un ruj nude pink.
Sper sa va placa. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ceau.
Cred ca am putea invata mai usor daca ai face filmulete.Este super machiajul.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...