joi, 17 martie 2011

Review fond de ten Affinitone 24 ore cu formula micro-flex

Astazi a fost marele test pentru Affinitone, l-am purtat 15 ore pentru a-l analiza.

Am fost placut surprinsa sa descopar ca a rezistat destul de bine pe fata. Eu am tenul gras si este foarte foarte greu ca un fond de ten sa reziste pe fata mea mai mult de...4-5 ore?(cu pudra deasupra!)  Poate deveni o problema, mai ales cand am o zi luuuuunga, cum am avut azi, si sunt prea ocupata ca sa-mi pot retusa machiajul.
Nu ma intelegeti gresit, nu a rezistat perfect, fara sa se stearga de loc, dar a rezistat mult mai bine decat celelalte fonduri de ten pe care le-am incercat pana acum. E drept ca am folosit si un pic de primer, numai in zona obrazilor insa (nu stiu de ce, acolo mi se sterge cel mai repede fondul de ten) si el a rezistat bine pe toata fata. Ce mai e dragut la produs este ambalajul igienic, cu pompita.
Si inca un lucru ok...chiar e flexibil, am incercat testul cu bucata de material strechy chestia pe care o face fata din reclama si fondul de ten nu s-a cojit.
Acoperirea pe care o ofera e medie spre mica, asa ca a trebuit sa folosesc un concealer pe cosurile aparute in cele mai proaste momente.
Ce nu imi place la acest fond de ten este faptul ca se usuca cu un aspect pudrat, prafos, care nu arata natural.
Nu cred ca o sa-l cumpar din nou totusi, pentru ca eu folosesc mai tot timpul doua fonduri de ten in acelasi timp (unul cu acoperire mica-medie care arata cat de cat natural  pentru toata fata si unul cu acoperire mare doar pentru zonele problematice : cosurile) iar Affinitone nu se incadreaza in nici una din categorii.
Ii acord totusi 3 din 5 stele pentru durabilitate.
Pret: 36 de lei

Un comentariu:

Anonim spunea...

buna! am citit articolul tau si imi dau seama ca ma regasesc in situatia ta. si eu ten gras si acneic dar cu zone putin mai uscate (sau mai apropiate de normalitate). eu caut un fdt care sa reziste doar. acoperirea nu ma intereseaza chiar asa de mult pt ca am un corector care isi face bine treaba (de la rimmel - hide the blemish - recomand). am vazut ca ai facut si un reviwe pt sephora light veil. siacesta ma tenteaza recunosc. pare buna asa din prezentare dar nu stiu cat rezista. mai ales ca se anunta iar vremuri toride. te rog sa-mi spui care dintre acetse fdt a rezistat mai mult? daca la tine unul a avut efect atunci cu siguranta si la mine ar avea. merci!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...