miercuri, 2 martie 2011

Review primere Elf (EyesLipsFace)

Brandul e.l.f. castiga din ce in ce mai multa popularitate in Romania. Cu toate ca pretul produselor vandute in Romania este de 2,5 ori mai mare decat a celor vandute in Statele Unite (lucru cu care nu sunt de loc de acord), e.l.f. ramane o marca accesibila tuturor.


Primer pt. ochi (Gama Essential)

Acest produs face exact ce promite : fardul are rezistenta si longevitate mai mare si nu se aduna in pliul pleoapei. Eu am pleoape foarte uleioase, asa ca aveam probleme mari cu durata fardului si cu faptul ca se aduna. Cand folosesc primerul acesta fardul meu ramane intact, pentru mult timp. Eu l-am testat 14 ore, timp in care fardul nu si-a pierdut din intensitate, nu a curs si nu s-a adunat. Tubul nu contine mult produs, dar imi trebuie foarte putin pentru o aplicare, asa ca un tub ma tine ceva vreme. Are o formula usoara care se intinde fara greutate pe pleoape si este absorbita repede. Sunt foarte multumita de acest produs ce face concurenta unor primere (mult!) mai scumpe si am sa il cumpar din nou. Prima data cand l-am folosit am fost uimita cum un produs atat de ieftin poate fi atat de bun. Singurul defect nu e legat atat de produs cat de distribuitor: produsul nu e mai niciodata pe stoc.
Pret : 8 lei.


  Primer mineral pentru fata (Gama Studio)


Cei de la e.l.f. spun ca acest primer iti transforma fata intr-o panza neteda fara imperfectiuni. Eu, posesoare de panza bumpy cu imperfectiuni tind sa ii contrazic. Totusi, acest lucru nu inseamna ca nu este un produs bun, din moment ce eu nu ma asteptam deloc sa imi transforme fata intr-una fara imperfectiuni. Fondul de ten a rezistat intr-adevar mai mult, insa nu atat cat as fi sperat. Totusi, la sfarsitul zilei mai aveam fard pe obraz pe fata, lucru care nu se intampla mai niciodata, asa ca acesta a fost un punct in plus pentru produs. Un mare punct in plus a fost ca fata mea extra-uleioasa a aratat aproape mata toata ziua. Primerul acesta pare un produs bun, insa din alte reviews pe care le-am citit am inteles ca favorizeaza formarea de cosuri. Eu nu l-am folosit suficient de mult incat sa constat acest lucru. Textura produsului este una de ser (un gel mai fluid) si se intinde foarte usor insa ia putin timp sa intre in piele. O cantitate foarte mica de produs este suficienta pentru o folosire si imi place aplicatorul igienic cu pompita. Capacul care cade tot timpul prin portfardul meu este insa enervant.
Pret: 34 lei.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...