duminică, 13 martie 2011

Review fond de ten Healthy mix serum de la Bourjois


Healthy mix serum este un fond de ten cu textura lejera, fluida. Ei spun ca este un fond de ten gel insa mie mi se pare cat se poate de lichid. Contine extracte de fructe bogate in vitamine precum lichi, goji si rodie care ar trebui sa dea o luminozitate sanatoasa tenului.
Produsul are o acoperire mica, deci este potrivit doar celor care nu au foarte multe imperfectiuni pe fata. Uniformizeaza aspectul tenului, insa nu acopera cosurile sau cicatricilre post acnee. Este usor de blenduit si intr-adevar ofera o stralucire tenului.
Nu l-as recomanda sub nici o forma celor care au tenul gras pentru ca dupa vreo doua ore de purtat fata o sa va straluciasca ca un bec. Eu l-am purtat in oras si nu m-am uitat in oglinda in timpul asta, iar cand am ajuns acasa m-am speriat de cat de uleioasa imi era fata - in conditiile in care am folosit si pudra dupa aplicarea fondului de ten.
Nu imi place deloc mirosul produsului, fructat-dulce, ieftin. Nu inteleg in general de ce un fond de ten ar trebui sa aiba miros, dar macar mirosul acestuia nu este foarte puternic si dispare repede. Ce imi place la ambalaj este pompita igienica de care dispune, care dozeaza perfect cantitatea de produs.
Pentru persoanele cu ten normal si uscat, fara prea multe imperfectiuni, acest fond de ten este foarte potrivit. Nu este mai bun decat fondul de ten Sephora, caruia i-am facut un review aici.
Pret: 55 de lei (in farmaciile Centrofarm cel putin) pentru 30 de ml.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...