sâmbătă, 5 martie 2011

Review fond de ten Sephora

Incercasem acest fond de ten in magazinul Sephora si in acel moment nu mi s-a parut potrivit pentru mine. Eu prefer fondurile de ten cu acoperire mai mare, din cauza problemelor acneice. De aceea, cand l-am primit cadou nu am fost foarte incantata (l-am pastrat totusi pentru ca imi place sa machiez si alte persoane, carora li se putea potrivi). Odata ce l-am folosit insa, m-am indragostit de el. Fondul de ten voile leger are o textura fina, gen mousse si acoperire mica. Nu acopera cicatricile lasate de cosuri, doar uniformizeaza tenul...insa, behold! Uniformizeaza tenul ataaaaaaat de bine, lasand pielea catifelata si "perfected". Pielea arata ca si cum nu este machiata, doar superba de la natura. Eu il folosesc in zilele de leneveala, in care nu vreau un machiaj greu, ci ceva lejer.  Nu il folosesc in fiecare zi pentru ca nu-mi acopera monstruletii, insa e perfect pentru weekend, cand vreau un no make-up make-up. Tubul contine 30 de ml si nu imi trebuie decat putin produs pentru o aplicare. Este non-comedogenic si nu contine parabeni. Cu siguranta o sa cumpar alt tub dupa ce il termin pe acesta.
Il recomand in special fetelor care nu au mari probleme cu tenul, dar care doresc o piele perfecta cu aspect natural.
Pret: 51 lei.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...