miercuri, 30 martie 2011

Review creion de ochi gel superSHOCK de la Avon


Mi-am cumparat creionul superSHOCK la recomandarea surorilor Pixiwoo, fiind sigura ca cele doua superbe britanice nu ar recomanda un produs prost. Am facut bine ca l-am cumparat, pentru ca este cel mai bun dermatograf pe care l-am avut de cand sunt. Are consistenta unui gel (care se usuca daca uiti creionul fara capac, asa cum am facut eu cu primul) si se aplica atat de usor si smooth. Cand il aplic arata umed, dar se usuca in cateva secunde, dupa care nu se mai misca de pe pleoapa, chiar daca ai prostul obicei sa iti atingi ochii cu mainile. In plus dureaza toata ziua, l-am purtat vreo 16 ore si tot arata impecabil.
Nu am absolut nimic sa-i reprosez acestui produs si trebuie sa recunosc ca am fost surprinsa de cei de la Avon datorita calitatii ridicate a acestui produs.
Pret: 9,99 lei cand produsul are pretul redus (ceea ce se intampla des) si 17 lei la pret intreg pentru 1,2g de produs.
Verdict: Mai e necesar? E clar ca il recomand!

5 comentarii:

Madlen spunea...

eu am pe un gir sidefat parca..dar nu l-am prea folosit..ar trebui sa l mai folosesc:P

Madlen spunea...

gri*

TheVaVaVoom spunea...

Cum e creionul gri? E pigmentat? As fi vrut si eu sa mi-l iau dar am optat pentru cel negru.

Anonim spunea...

Am si eu un creion cu gel negru. Problemna e ca s-a tocit varful, cum pot sa-i scot alt varf? Se ascute sau prin rasucire cumva?

TheVaVaVoom spunea...

se ascute ca un creion normal :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...