vineri, 25 martie 2011

Review tus lichid Rainbow Priorities


Cu toate ca nu incercasem si nu citisem nici un review despre Rainbow Priorities, cand am incercat tusul in Sephora am ramas incantata de culoare si am decis sa mi-l iau. Tusul se gaseste intr-o varietate de sapte culori, iar eu am luat nr. 86, un albastru electric.
Culoarea este poarte pigmentata, este un albastru intens, care mie imi place foarte mult. Acesta este insa singurul lucru bun pe care il pot spune despre tusul Rainbow Priorities.
Textura este groaznica, dupa ce se usuca crapa si arata inestetic. De asemenea, nu e de loc confortabil pe pleoape, il simt cum strange, tine pleoapa cand se usuca. Pe deasupra, are si o gramada de parfum in el (miroase a parfum ieftin) care poate sa irite ochii sensibili. Mie imi vine sa stranut de fiecare data cand il folosesc.
Nu imi mai aduc exact aminte pretul, stiu ca l-am luat de la reduceri si era vreo 12 lei.
Verdict: Nu il recomand in nici un caz, cred ca si firmele no-name fac tusuri mai bune decat ale lor.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...